TAWARAN PALING GILA

ASSALAMAUALAIKUM, SALAM BAHAGIA

TAHNIAH TERJUMPA PELUANG PALING GILA HEBAT INI

SILA KLIK BUTTON MEDIA SOSIAL DI BAWAH UNTUK SHARE KE FACEBOOK, WASAP, TELEGRAM, SMS, WECHAT DAN MESENGGER SUPAYA RAMAI DAPAT PELUANG BERMANFAAT TAMBAH PENDAPATAN.

MAKLUMAT2 PENTING DAN DETAIL SEPERTI INFO SYARIKAT, PLAN PENDAPATAN, PENDAFTARAN WALLET DAN SEBAGAINYA BOLEH BACA DENGAN KLIK BUTTON PAGE DI SEBELAH ATAS.

DAFTAR SEGERA PAKEJ SDC, SMART DIGITAL COMMUNITY DENGAN MODAL RM20 SAHAJA, SETERUSNYA BOLEH UPGRADE SENDIRI KE SDE, SMART DIGITAL ENTREPRENEUR BILA DAH MASUKKAN WALET ONECENT SEBANYAK RM180 DARI AKAUN BANK ANDA.

ANDA DAN RANGKAIAN ANDA DAPAT FREE LAMAN WEB SEPERTI INI DENGAN LINK WASAP INDIVIDU MASING2. INI AKAN MEMUDAHKAN ANDA MEMPROMOSIKAN BISNES INI KEPADA SESIAPA SAHAJA

DAPAT GROUP SUPPORT PERCUMA. SILA DAFTAR SEKARANG, KLIK LINK WASAP DIBERIKAN

SILA INSTALL APPS ONECENT DI GOOGLE PLAY STORE KLIK https://play.google.com/store/apps/details?id=my.mobilityone.onecent

WASAP UNTUK DAFTARKAN KLIK LINK =>>NAK AKTIFKAN APP ONECENT

SILA KLIK SHARE

CARA DAFTAR TANPA SIMKAD

ONECENT CARA DAFTAR TANPA SIMKAD DAN
SELEPAS DAPAT SIMKAD

SILA LIHAT VIDEO INI





SILA LIHAT VIDEO INI
oalan 1 : Bagaimana hendak daftar ahli baru OneCENT ?
Jawapan :
1. Ahli yang ingin melakukan pendaftaran ahli baru mestilah merupakan ahli OneCENT dan telah install apps OneCENT.
2. Ahli baru diberi 2 pilihan :
i. Ahli sebagai 'Smart Digital community'- SDC (bayar RM20)
ii .Ahli sebagai 'Smart Digital Entrepreneur' - SDE (bayar RM180)
3. Aktifkan apps OneCENT dan klik butang WALLET sebelah bawah.
4. Klik pada butang atas sekali sebelah kanan icon (icon orang dan tanda +).
5. Masukan semua butiran yang dikehendaki
6. Jangan lupa masukan email ahli baru. Sila pastikan email adalah unik bermaksud tidak boleh guna email yang sama jika email tersebut telah mendaftar di OneCENT sebelum ini.
7. untuk ruangan 'Enter Contact Number' masukkan no handphone ahli baru dan bukan no handphone Sim kad OneCALL yang baru
8. Pada ruangan 'Enter Key In By Wallet Name', By Default pada ruangan tersebut adalah Wallet Name anda. Wallet Name ini akan menerima upah key in sebanyak RM2.00 untuk pendaftaran SDC atau RM10.00 untuk pendaftaran SDE.
9. Sila pastikan ruangan 'Enter Introducer Wallet Name' dimasukkan Wallet Name introdecer yang sebenarnya. By Default pada ruangan tersebut adalah Wallet name anda. Anda boleh ubah ruangan ini untuk memasukkan introducer yang sebenarnya. Jangan tersilap. Ini amat penting dalam heraki nanti.
10. Untuk ruangan 'Registration Type' sila pilih jenis pendaftaran yang dikehendaki samada SDC atau SDE.
11. Masukkan password mengikut format yang diberikan.
12. Klik butang SIGN UP.
13. Masukkan Pin Code
14. Ahli baru telah berjaya didaftarkan.

Soalan 2 : Bagaimana untuk Login ke OneCENT pertama kali?
Jawapan :
1. Aktifkan Google Play untuk Android atau Play Store untuk iphone
2. Cari (search) onecent untuk Android atau searh One-cent untuk Play Store
3. Klik pada icon onecent atau one-cent dan install
4. Masukkan Usename dan Password
5. Klik Login
6. Masukkan OTP = 123456 - ini adalah OTP untuk pendaftaran tanpa Sim Kad. Jika Login selepas daftar Sim Kad, mesti tunggu SMS yang ada OTP
1. Setkan 6 digit Pin Code anda sebanyak 2 kali - sila pastikan anda ingat Pin Code ini, Catit jika perlu. Semua transaksi yang melibatkan wang di dalam Wallet akan minta Pin Code ini.
7. Klik pada butang 'Set Pin Code'
8. anda telah berjaya Login ke apps OneCENT

Soalan 3 : Apakah Reward2 yang saya dapat selepas mendaftar?
Jawapan :
1. Untuk pendaftaran SDC :
i. Introducer menerima RM3.00
ii. Key In Person akan menerima RM2.00
iii. Upline 9 generasi akan menerima RM1.00 setiap seorang
berdasarkan kelayakan masing2
iv. Charity Fund akan menerima RM1.00

2. Untuk pendaftaran SDE :
i. Introducer menerima RM20.00
ii. Key In Person akan menerima RM10.00
iii. Upline 9 generasi akan menerima RM2.00 setiap seorang
berdasarkan kelayakan masing2
iv. Charity Fund akan menerima RM2.00
v. Group Reward akan dikira pada 12 tengah malam

Soalan 4 : Apa introducer kena buat selepas daftar SDE?
Jawapan :
1. Introducer perlu melakukan 'Placement Confirmation' kepada kedudukan ahli baru SDE di dalam Placement Tree.
2. login di web www.onecent.my, masukkan Username dan password anda (Username dan password anda adalah sama dengan username dan password Apps OneCENT anda)
3. Klik pada butang 'Direct Introduce'.
4. Klik pada kotak 'Set Placement'
5. Placement Tree anda akan dipaparkan.
6. Sila pilih tempat yang sesuai untuk ahli tersebut untuk diPlacementkan.
7. Anda boleh lihat heraki seterusnya di bawah anda dengan klik pada Lot2 di bawah.
8. Anda juga diberi pilihan untuk memilih sebelah kiri atau kanan.
9. Placement ini adalah secara manual.
10. Pilih tempat Placement dengan klik pada butang 'Place Here'.
11. Maklumat placement anda akan dipaparkan dan sila tekan butang 'Confirm This Placement' atau klik butang back untuk melakukan pembetulan.
12. Ulangi langkah ini jika ada lagi ahli baru perlu 'Placement Confirmation'.
13. Jika anda ada banyak lot untuk dibuat 'Placement Confirmation', sila buat mengikut turutan siapa yang daftar dahulu.
14. Berhati-hati bila meletakan Placement Confirmation Wallet Name ini. Pastikan ianya betul dan tepat. Sebarang kesalahan placement akan menjejaskan Placement Tree dan Group Reward nanti. Placement ini tidak boleh diubah selepas dilakukan.
15. Selepas Introducer melakukan 'Placement Confirmation', Group Reward akan dikira pada jam 12.00 malam setiap malam dan akan dimasukkan ke dalam wallet masing-masing pada jam 1.30 pagi.
16. Selagi Introducer anda tidak melakukan 'Placement Confirmation' di dalam Placement Tree, beliau dan upline2nya tidak akan menerima Group Reward atas pendaftaran SDE ini.
17. Sila maklum bahawa SGE yang telah menaja 2 orang Usahawan Digital sahaja yang layak menerima Group Reward.
18. Sila maklum bahawa ahli yang mendaftar sebagai SDC, tidak ada di dalam Placement Tree.

Soalan 5 : Apa yang akan berlaku jika saya sebagai SDC introduce SDE?
Jawapan :
Ahli baru SDE tersebut akan menjadi direct downline anda di Introducer Tree tetapi ahli baru tersebut tidak ada di dalam Placement Tree kerana anda pun tidak ada di dalam Placement Tree. Ahli SDE baru akan diletakan di bawah Upline ahli yang berstatus SDE secara auto.
Auto bermaksud sistem akan letakan ahli baru tersebut pada upline anda yang berstatus SDE pada kumpulannya yang kecil dan akan mencari ahli terawal mendaftar yang belum ada downline kiri dan kanan dan akan diletakkan di sebelah kiri.

Soalan 6 : Bolehkah saya mendaftar banyak akaun di dalam OneCENT ?
Jawapan :
Boleh, maksima akaun yang boleh didaftarkan adalah sebanyak 5 akaun sahaja kerana anda hanya dibenarkan untuk mendaftar 5 simkad sahaja di dalam OneCALL.

Soalan 7 : Di mana saya nak tahu Wallet Name dan status keahlian saya?
Jawapan :
Wallet Name ahli boleh di semak di dalam Apps OneCENT di dalam butang 'MORE' bahagian atas sekali. Contohnya MUH1234. MUH adalah 3 huruf pertama nama anda dan 1234 adalah tidak semestinya 4 digit terakhir no handphone anda. Wallet Name adalah kekal dan tidak boleh diubah.
Status Keahlian anda juga ada dipaparkan di situ samada Smart Digital Community atau Smart Digital Entrepreneur

Soalan 8 : Bila saya perlu daftar sim kad ke akaun OneCENT saya?
Jawapan :

Ahli baru yang mendaftar sebagai SDC atau SDE perlu mendapatkan Sim Kad dan perlu daftar ke dalam Apps OneCENT dalam tempoh 30 hari dari tarikh pendaftaran. Butang untuk mendaftar Sim Kad ini akan ada di Apps kita nanti. Jika dalam tempoh tersebut ahli baru gagal untuk daftarkan sim kad, maka akaun tersebut akan terbatal dengan sendirinya.

PENDAFTARAN NO SIM KAD KEPADA AKAUN ONECENT Assalamualaikum dan selamat sejahtera.... Kepada semua warga OneCENT yang dihormati dan dikasihi sekelian.. Kepada semua ahli OneCENT yang telah mendaftar tanpa menggunakan Sim Kad, anda boleh mendaftar no Sim Kad anda kepada akaun OneCENT sekarang. Sila dapatkan Sim Kad dari Ibu Pejabat OneCENT atau dari mana-mana Agensi yang dilantik. Sila rujuk laman web rasmi www.onecent.my untuk senarai Agensi OneCENT. Pastikan anda mendapat Sim Kad OneCALL yang mempunyai label kuning 3 segi di atas sebelah kanan Sim Kad. Sila daftarkan Sim Kad tersebut dengan menggunakan Apps OneCALL Dealer. Sila rujuk cara-cara daftar di FAQ di dalam Member Area Masing-masing. Pastikan juga nama ahli yang didaftarkan di dalam OneCENT adalah sama dengan nama Sim Kad yang didaftarkan di dalam Apps OneCALL Dealer. Selepas itu sila whatsappkan butiran berikut ke no Helpline OneCENT 011-35936090 : PERMOHONAN UNTUK MENDAFTAR SIM KAD KE AKAUN ONECENT Nama : No IC : Username : Wallet Name : No Hp Sim Kad : No Serial Sim Kad (10 digit) : No HP yang boleh dihubungi : Proses ini akan dilakukan selewat-lewatnya dalam tempoh 4 jam waktu bekerja 9.00 pagi hingga 6.00 petang - Isnin hingga Jumaat.
SILA CALL ATAU WHATSAPP


INSTALL APP ONECENT